Το τμήμα βαφής της RESTORE δίνει πολύ μεγάλη έμφαση στην προεργασία των επιφανειών που πρόκειται να βαφούν έτσι ώστε να αποφεύγουμε γραμμές, ξεφλούδισμα του βερνικιού ή του χρώματος, κάθισμα των υλικών βαφής και κόψιμο της γυαλάδας του βερνικιού σε μελλοντικό χρόνο. Αυτό το πετυχαίνουμε τηρώντας όλα τα στάδια εργασιών με την εξής σειρά : τρίβουμε τις επιφάνειες λεπτομερώς με τα κατάλληλα γυαλόχαρτα, εφαρμόζουμε στις γυμνές λαμαρίνες όλα τα στάδια προεργασίας περνώντας πρώτα εποξικό αστάρι , στην συνέχεια εφαρμόζουμε αστάρι πρόσφυσης χρώματος και τέλος το χρώμα και το βερνίκι χρησιμοποιώντας υλικά της DUPONT και της Ολλανδικής DEBBER η οποία είναι θυγατρική της VALSPAR REFINISH. Τα υλικά βαφής που χρησιμοποιούμε είναι υδροδιαλυτά και φιλικά προς το περιβάλλον. Τέλος αντικαθιστούμε τα φίλτρα του φούρνου μας σύμφωνα με τις ώρες λειτουργίας τους ώστε να μην έχουμε σκουπίδια και σκόνες στις βαφές μας . Επιπροσθέτως καταφέρνουμε την μείωση των βλαβερών χημικών στην ατμόσφαιρα
Οι βαφές στα αυτοκίνητα αλλά και γενικά έχουν προχωρήσει πολύ τεχνολογικά τα τελευταία χρονιά λόγο των απαιτήσεων που υπάρχουν από τον ανταγωνισμό των αυτοκινητοβιομηχανιών , τους πελάτες και την αυξημένη προσοχή που δίδεται πλέον για την προστασία του περιβάλλοντος. Αρχικά η βαφή μιας σιδερένιας επιφάνειας γίνονταν πράξη λόγο της ανάγκης που υπήρχε για αντισκωριακή προστασία και αυτός ήταν ο βασικός σκοπός της τα πρώτα χρονιά αλλά και τώρα. Τα χρώματα πλέον δίνουν ένα ξεχωριστό χαρακτήρα στο όχημα σύμφωνα με τα γούστα του ιδιόκτητη έχοντας την επιλογή μεταξύ αμέτρητων κωδικών που υπάρχουν στην αγορά από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η εξέλιξη που υπάρχει στο χώρο τα τελευταία 20 χρόνια με τα χρώματα διπλής επίστρωσης , μεταλλικά , πέρλες και χαμελαίων να προσδίδουν μια ιδιαιτερότητα στο κάθε όχημα αφήνοντας πίσω τα λεγόμενα χρώματα μονής επίστρωσης ή Duko που έκαναν την εμφάνιση τους γύρω στο 1985 και ήταν αυτογυάλιστα (χωρίς βερνίκι) και γι’ αυτό δεν είχαν πολύ μεγάλη αντοχή μετά το πέρασμα των χρόνων. Τα χρώματα διπλής επίστρωσης είχαν μια στρώση χρώματος και από πάνω μια στρώση βερνικιού όπου αυτό τα έκανε να αντέχουν περισσότερο στο χρόνο κρατώντας την γυαλάδα πολύ πιο έντονη. Τα μεταλλικά έχουν την ιδιαιτερότητα να αντανακλούν τις ακτίνες του ηλίου και οι πέρλες έχουν την επιπλέον δυνατότητα να προσδίδουν μικρές ή και μεγάλες αλλαγές της απόχρωσης ανάλογα με την γωνία που κοιτάς την επιφάνεια .Η βαφή χαμελαίων είναι πολύ ιδιαίτερη και αυτό λόγο των μοναδικών αλλαγών απόχρωσης που προσδίδει σε όλες τις επιφάνειες .Η βαφή αυτή παραδείγματος χάρη μπορεί να αλλάξει από πράσινη σε μωβ μόνο που το κόστος είναι αρκετά υψηλό και γι’ αυτό το λόγο δεν είναι ευρείας κυκλοφορίας. Υπάρχουν διάφορες αποχρώσεις του χαμελαίων όπου μπορείτε να παρατηρήσετε και στις δουλειές μας.
Μια ακόμη τεχνολογική εξέλιξη στις βαφές είναι το βερνίκι Ματ. Αυτό το βερνίκι αρχικά κυκλοφόρησε σε μηχανές κυρίως και στο εμπόριο για διάφορες εφαρμογές. Το 2010 περίπου ξεκίνησε να εφαρμόζεται κατά κόρων σε γενικές βαφές αυτοκινήτων από ιδιοκτήτες που ήθελαν να δώσουν μια νέα εικόνα στο αυτοκίνητό τους χωρίς να αλλάξουν την απόχρωση. Μετέπειτα τα ίδια τα εργοστάσια βλέποντας το ενδιαφέρον του κοινού για αυτό το πρόσθεσαν στην γκάμα χρωμάτων τους για κάποια μοντέλα. Το πλεονέκτημα του ματ βερνικιού πέραν της πολύ ιδιαίτερης υφής και εικόνας που προσθέτει σε αυτοκίνητα είναι ότι κρύβει τυχόν μικρά χτυπήματα που μπορεί να γίνουν κατά την διάρκεια της ζωής του αυτοκινήτου. Τα βασικά μειονεκτήματα αυτού είναι ότι δεν μπορεί φυσικά να γυαλιστεί σε περίπτωση που κόψει με τα χρόνια διότι θα καταστραφεί τελείως το αρχικό αποτέλεσμα ματ και επίσης δεν μπορούν να γίνουν τοπικές βαφές σε σημεία όπως κάνουμε σε πάρα πολλές